Lhůta pro vrácení produktu, pokud si jej koupíte a nelíbí se vám, nebo jej jednoduše chcete vrátit, je 15 dní (začnou se počítat po přijetí produktu), v tomto případě po přijetí a kontrole v našem skladu vám vrátíme celkovou cenu produktu (náklady na odeslání produktu do našeho skladu snáší kupující).

Po této 15-ti denní lhůtě reagujeme pouze na reklamace poškozených nebo vadných produktů. V takovém případě a po přijetí a kontrole produktu jej opravíme (je-li to možné) nebo jej vyměníme za nový, který bude mít stejnou nebo podobnou cenu jako byl zakoupen ve lhůtě ne delší než 2 pracovních dnů. Po více než 15 dnech od přijetí produktu nebudete mít nárok na vrácení peněz, ale budete mít nárok na bezplatnou opravu nebo výměnu produktu. Za odeslání produktu do našeho skladu je zodpovědný kupující, následné vrácení produktu po opravě nebo výměně je na naše náklady.

Jak postupovat, když zakoupené zboží chcete vrátit v zákonné 15 denní lhůtě?

Je třeba nás kontaktovat nejlépe na e-mail: cajonyjose@cajony.cz. Co všechno je třeba uvést do e-mailu:
• číslo objednávky
• pošlete fotky produktu, se kterým nejste spokojeni
• vaše jméno a popis co chcete reklamovat.
My vás budeme kontaktovat a nabídneme možnosti řešení reklamace.

Potřebuji zboží vrátit, co mám dělat?

Je třeba nás kontaktovat nejlépe na e-mail: cajonyjose@cajony.cz. Co všechno je třeba uvést do e-mailu:
• číslo objednávky
• napište nám, co potřebujete vrátit.
My vás budeme kontaktovat a napíšeme vám postup při vrácení zboží.
Je lepší nás nejprve kontaktovat, až následně podle instrukcí vrátit produkty, vyhnete se tak zbytečnému posílání produktu na nesprávnou adresu.
Ve většině případů reklamace či nespokojenosti nám k řešení bude postačovat fotografie a popis, není třeba produkty hned vrátit, vyhnete se tak poštovnému navíc.
Doporučujeme Vám přistoupit k vrácení zboží, až se společně dohodneme na tomto rozhodnutí.

ZPŮSOB VRÁCENÍ PENĚZ

Po přijetí zásilky v našem skladu vám vrátíme cenu zboží a poštovné (poštovné za vrácení zboží platíte vy). Peníze lze vrátit:
1) na kreditní kartu nebo PayPal účet, ze kterého byla přijata platba
2) na bankovní účet (při dobírce). V případě vrácení peněz na účet je třeba zadat číslo účtu, na který vám budou vráceny peníze.