Co mám dělat v případě reklamace?

Je třeba nás kontaktovat nejlépe na e-mail: info@cajony.cz. Co všechno je třeba uvést do e-mailu:
• číslo objednávky
• pošlete fotky produktu, se kterým nejste spokojeni
• vaše jméno a popis co chcete reklamovat.
My vás budeme kontaktovat a nabídneme možnosti řešení reklamace.

Potřebuji zboží vrátit, co mám dělat?

Je třeba nás kontaktovat nejlépe na e-mail: info@cajonyjose.sk. Co všechno je třeba uvést do e-mailu:
• číslo objednávky
• napište nám, co potřebujete vrátit.
My vás budeme kontaktovat a napíšeme vám postup při vrácení zboží.
Je lepší nás nejprve kontaktovat, až následně podle instrukcí vrátit produkty, vyhnete se tak zbytečnému posílání produktu na nesprávnou adresu.
Ve většině případů reklamace či nespokojenosti nám k řešení bude postačovat fotografie a popis, není třeba produkty hned vrátit, vyhnete se tak poštovnému navíc.
Doporučujeme Vám přistoupit k vrácení zboží, až se společně dohodneme na tomto rozhodnutí.

ZPŮSOB VRÁCENÍ PENĚZ

Po přijetí zásilky v našem skladu vám vrátíme cenu zboží a poštovné (poštovné za vrácení zboží platíte vy). Peníze lze vrátit:
1) na kreditní kartu nebo PayPal účet, ze kterého byla přijata platba
2) na bankovní účet (při dobírce). V případě vrácení peněz na účet je třeba zadat číslo účtu, na který vám budou vráceny peníze.